Warszawa zachodnia-kozienice PKS
Katalog znalezionych fraz
 
Cytat
Daje się dla samego dawania, a nie po to, by otrzymać coś w zamian. Richard Carlson: Nie zadręczaj się drobiazgami
Index Wallhack F9 Warez RPG Wacław Kula
 
  Witamy

Kobiece kształty

Temat: Autobusy turystyczne na lokalu
To i tak jeszcze nic. Wystarczy przejść się na dworzec zachodni w Warszawie, by zobaczyć, jakie autobusy przewoźnicy z tamtego regionu puszczają na kursy lokalne. Dla przykładu:
-kurs Warszawa-Pułtusk Scania Irizar Century (PKS Ciechanów)
-kursy Warszawa-Grójec Volvo B12-500 Drogmoller (PKS Grójec)
-kursy Warszawa-Mława Volva Sunsundegui Sideral, Autosany H10-12 i inne "lepsze" wózki
Że już nie wspomnę o 3-osiowym Irizarze z PKS kozienice na kursie Warszawa-Kozienice .
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=3114



Temat: "Busiarze" - co o nich sądzisz?
Kol. avemarian ma bardzo dużo racji ja osobiście znam przewoźników prywatnych wykonujących komunikację busami którzy zachowują się zgodnie z zasadmi obowiązującymi wszystkich. Sam osobiście pisałem zagody na korzystanie z dworców i uzgodnianie rozkałdów, mało tego ostatnio pomagałem w układaniu rozkładu busiarzowi, tylko poważnemu, których jest coraz więcej. Natomiast zapraszam na D.A. warszawa zachodnia na parking i prosze zobaczyć busy które niby cakiem niewinnie sobie parkują bo to w końcu parking tylko tak całkiem przypadkiem a moze ktoś im umyślnie dokleił Express Kozienice czy mrągowo czasami ktoś im dokleja Rzeszów albo Starchowice i patrz przy busach przy których zawsze ktoś sie kręci, jak przyjedzie ITS wyszstkich wymywa. A ITS przyjedzie popatrzy busy stoją jak stały kierowców nie, ma zatrzymią dwa autobusy pks przyjeźdżające z trasy i pojadą. Busy są w porządku to wybór pasażera czy jedzie autobusem czy busem natomiast problem jest kiedy busiarze chcą być lepsi od reszty. Zasady obejmują wszystkich jak godzina jest zajęta to jest zajęta i reszte PKS-ów też to obowiązuje i nikt im zgody na tą godzinę nie da. Musisz wymyśleć se inna albo inny przystanek i z tym sie na codzień PKS-y spotykają. Tylko ze są kolesie co zamiast tworzyć włąsne połaczenia to upodobali sobie innych goodziny. W lubelskiem to może faktycznie proporcja jest jak twierdzi avemarian natomiast w innych województwach to nie bardzo, a potwierdzeniem tego jest fakt ze jak narazie z busiarzy którzy zwrócili sie o legalne uzgodnienie rozkłądu w PKS Warszawa byli tylko przewoźnicy z lubelskiego.
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=51


Temat: Tabor na liniach dalekobieżnych - zdjęcia
21.05.2009. Warszawa

Autosan H10-11.01- PKS Kozienice- kurs Warszawa-Kozienice

MAN Sunsundegui Sideral- PKS Elbląg- kieruje się z Gdańska na dworzec Zachodni- Gallux przepraszam, że znów tył
Autosan A1010T- PKS Ostrołęka- kurs Ostrołęka-Warszawa

Mercedes 0303-11R- PKS Ciechanów- kurs Ciechanów-Warszawa
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=3819


Temat: Stwórzmy własny układ linii metra w Warszawie
Witam. Prezentuje ciąg dalszy mojego projektu:

Cz. II
REFORMA KOLEI MAZOWIECKICH

1. Reforma numeracji linii oraz wznowienia/likwidacje poszczególnych tras:
Linia Trasa Częst. (szczyt/poza)
KM1xx
KM101 Warszawa Zach. – Łowicz - Łódź 3h
KM104 Warszawa Zach. - Kutno 12h
KM126 Sochaczew -Pilawa 1/2h
KM137 Łowicz – Dęblin 1/2h

KM2xx
KM216 Żyrardów - Mińsk Maz. 1/2h
KM217 Żyrardów - Siedlce 1/2h
KM226 Skierniewice - Mińsk Maz. 20/30m.
KM228 Skierniewice – Czachówek - Łuków 2/3h
KM230 Piotrków Tryb. – Warszawa Zach. 4h
KM239 Piotrków Tryb. - Czeremcha 24h
KM240 Opoczno – Warszawa Zach. 3h
KM278 Siedlce – Łuków 2h
KM279 Siedlce – Czeremcha 12h

KM3xx
KM301 Warszawa Gda. – Zegrze 1/2h
KM302 Warszawa Gda. – Legionowo – Tłuszcz 1h
KM372 Sierpc – Legionowo – Tłuszcz 24h

KM4xx
KM405 Lot. Okęcie – Lot. Modlin 20/30m
KM426 Czachówek – Nasielsk 30/60m
KM434 Radom – Skarżysko Kam. 3h
KM437 Radom – Ciechanów 2/4h
KM438 Radom – Działdowo 1/2h

KM6xx
KM602 Warszawa Wil. – Tłuszcz 20/30m
KM604 Warszawa Wil. – Ostrołęka 24h
KM605 Warszawa Wil. – Małkinia 1/2h
KM624 Tłuszcz – Ostrołęka 2/3h

KM7xx
KM702 Warszawa Zach. – Płock 24h
KM717 Sierpc – Kutno 3h
KM757 Sierpc – Pułtusk 4h

KM8xx
KM812 Radom – Przysucha 3h
KM853 Dęblin – Drzewica 3h
KM889 Łuków – Radom – Łódź 24h

KM9xx
KM902 Warszawa Wil. – Szczytno 24h
KM912 Łapy – Szczytno 24h
KM947 Siedlce – Ostrołęka 24h
KM948 Łuków – Ostrołęka 24h


Przyszłość
Kozienice – Dęblin
Kozienice – Radom
Piaseczno – Grójec
Piaseczno – Nw. Miasto nad Pilicą
Pilawa – Mińsk Maz. – Tłuszcz
Mława – Maków Maz.


2. Reforma Kolei Mazowieckich:

Planowane jest wchłonięcie Kolei Mazowieckich przez ZTA (d.ZTM). Kolej Mazowiecka stałaby się tak jak SKM spółką działającą dla ZTA ,która byłaby zarządzana przez samorząd.
Następnie KM zostałyby połączone z SKM. W późniejszym okresie ZTA mogłoby (lecz nie musi) wprowadzić na rynek ajentów kolejowych (tj. ajenci autobusowi np. ITS Michalczewski czy PKS Grodzisk Maz.).
ZTA zarządzane by było przez:
-60% Samorząd Wojewódzki
-40% Urząd Miasta Warszawa

3. Reforma na terenie aglomeracji warszawskiej
W Warszawie Koleje Mazowieckie stają tylko na wybranych stacjach i pełnią role „pośpiesznej SKMki”. Poza Warszawą KM stają na stacjach końcowych SKMek ,zaś dalej bez zmian (czyli na każdej napotkanej)

Na każdym dworcu w Warszawie zostałby by wydzielone specjalne perony wyposażone w bramki (tj. w metrze) przeznaczone na poszczególne linie KM i SKM
Bilety KM zostałyby zastąpione kartą MKM (d. WKM) którą można by było doładować w specjalnych biletomatach które by znajdowały się w halach na dworcach bądź przy wejściu na dany peron (przed bramkami)
Każdy przystanek osobowy t zostałby ogrodzony i wyposażony w bramki, biletomaty i w monitoring. ZTA wynajęłoby ochronę która by chroniła w porach nocnych przystanki kolei ,lecz najpierw miasto i samorząd wojewódzki musi wykupić od PKP stacje, dworce i poszczególne szlaki kolejowe tak aby to samorząd i miasto dbało o bezpieczeństwo, czystość i jakość infrastruktury. System ten w przyszłości został wprowadzony na całym terenie woj. Mazowieckiego.

Koleje Mazowieckie korzystałyby z toru dalekobieżnego na linii Średnicowej. Do utrzymania odpowiedniej częstotliwości zaleca się dobudowę trzeciego toru na odcinku Dw. Zachodni – Dw. Centralny – Dw. Wschodni dla pociągów dalekobieżnych (np. Kraków-Gdańsk)



4. Przykładowe częstotliwości na wybranych stacjach:
Kod: Zaznacz całyStacja       Linie KM                      Częst. KM  Częst. SKM Częst. Ogólna
Sulejówek    216,217,226,230,279           12/20      20/30      7,5/12
Grodzisk Maz.216.217,226,230,239,240       12/20      20/30      7,5/12
Otwock       126,137                       30/60      20/30      12/20
Błonie       101,104,126,137               30/60      20/30      12/20
Piaseczno    426,437,438                   30/60      20/30      12/20
Legionowo    405,426,437,438               10/15      20/30      7/10
Wołomin      602.604,605,624               12/20      20/30      7,5/12
War. Wsch.   -------------------------      6/12      4/6        2,5/4
[/code]
Źródło: metro.civ.pl/forum/viewtopic.php?t=664



comp
Kobiece kształtyWarszawa makijażystka makijaż Warszawa jaki autobusy jeżdżą na zoliboz Warszawa Hostel obok Dworca Głównego Warszawa Zabawa karnawałowa 2009 Warszawa męskie buty włoskie Warszawa Klinika Onkologiczna Szaserów warszawa wola kod pocztowy
  • jamniczos kajos uszatos masajos 7200
  • lampy fiat brawa
  • 36 dc negatywny test
  • program zdjecia upiekszanie
  • choroby kur niosek
  • Cytat

    Heureka! - Znalazłem
    Długie szaty krępują ciało, a bogactwa duszę. Sokrates
    Expedit (enim) rei publicae, ne quis re sua male utatur - w interesie państwa leży, by nikt nie używał źle swojej rzeczy.
    Hoc est verum et nihil nisi verum - to jest prawda i nic tylko prawda.
    Dajcie mi wystarczająco długą dźwignię i wystarczająco mocną podporę, a sam jeden poruszę cały glob. Archimedes z Syrakuz (ok. 287 - 212 p. n. e)

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com